Pakiet SZARY

 

2 godziny / miesiąc

500 zł netto miesięcznie

  • Całodobowy nadzór nad serwerami z automatycznym systemem reagowania na incydenty
  • Interwencja techniczna w godzinach pracy 8:00 – 18:00 w dni powszednie Bieżące monitorowanie funkcjonowania serwera i kluczowych usług
  • Standardowe zgłoszenia rozpatrywane w dni robocze od 8:00 do 18:00

W skład pakietu wchodzą także:

  • Tworzenie i zarządzanie backupami Instalacja oraz optymalizacja konfiguracji serwera
  • Regularne aktualizacje systemu
  • Udoskonalanie działania usług serwerowych zgodnie z najnowszymi standardami branżowymi
  • Stałe śledzenie wydajności serwera

Pakiet NIEBIESKI

 

5 godzin / miesiąc

1000 zł netto miesięcznie

    • Monitoring serwerów 24/7/365 z automatyczną reakcję na awarię
    • Reakcja Administratora na awarię 24/7/365
    • Rozszerzony monitoring serwera i jego usług
    • Zgłoszenia standardowe obsługiwane w dni robocze w godzinach 8:00 – 18:00
    • Możliwość planowania i wykonania prac planowych 24/7/365

     


    Pakiet zawiera również:

    • Tworzenie kopii bezpieczeństwa
    • Instalację oraz konfigurację serwera
    • Aktualizację systemu operacyjnego
    • Aktualizację usług uruchomianych na serwerze oraz serwera względem aktualnych praktyk
    • Stały monitoring serwera
    • Analizę kosztową środowisk IT
    • Konfigurację elementów zakupionych u zewnętrznych dostawców
    • Analizy biznesowe wspierające rozwój infrastruktury
    • Doradztwo techniczne

Pakiet ZŁOTY

 

10 godzin / miesiąc

2000 zł netto miesięcznie

    • Monitoring serwerów 24/7/365 z automatyczną reakcję na awarię
    • Reakcja Administratora na awarię 24/7/365
    • Customowy monitoring serwera i jego usług
    • Zgłoszenia standardowe obsługiwane w dni robocze w godzinach 8:00 – 18:00
    • Możliwość planowania i wykonania prac planowych 24/7/365
    • Czas reakcji na awarię do 1 godziny

     

    Pakiet zawiera również:

    • Tworzenie kopii bezpieczeństwa
    • Instalację oraz konfigurację serwera
    • Aktualizację systemu operacyjnego
    • Aktualizację usług uruchomianych na serwerze oraz serwera względem aktualnych praktyk
    • Stały monitoring serwera
    • Analizę kosztową środowisk IT
    • Konfigurację elementów zakupionych u zewnętrznych dostawców
    • Analizy biznesowe wspierające rozwój infrastruktury
    • Doradztwo techniczne
    • Ułożenie polityki Disaster Recovery
    • Onboarding wprowadzonych rozwiązań
    • Rozwijanie infrastruktury zgodnie z
      potrzebami Klienta
    • Dedykowanego Opiekuna Klienta

Pakiet PLATYNOWY

 

20 godzin / miesiąc

4000 zł netto miesięcznie

    • Monitoring serwerów 24/7/365 z automatyczną reakcję na awarię
    • Reakcja Administratora na awarię 24/7/365
    • Customowy monitoring serwera i jego usług
    • Zgłoszenia standardowe obsługiwane w dni robocze w godzinach 6:00 – 22:00
    • Możliwość planowania i wykonania prac planowych 24/7/365
    • Czas reakcji na awarię do 1 godziny

     

    Pakiet zawiera również:

    • Tworzenie kopii bezpieczeństwa
    • Instalację oraz konfigurację serwera
    • Aktualizację systemu operacyjnego
    • Aktualizację usług uruchomianych na serwerze oraz serwera względem aktualnych praktyk
    • Stały monitoring serwera
    • Analizę kosztową środowisk IT
    • Konfigurację elementów zakupionych u zewnętrznych dostawców
    • Analizy biznesowe wspierające rozwój infrastruktury
    • Doradztwo techniczne
    • Ułożenie polityki Disaster Recovery
    • Onboarding wprowadzonych rozwiązań
    • Rozwijanie infrastruktury zgodnie z
      potrzebami Klienta
    • Dedykowanego Opiekuna Klienta